Archives

Nuotaikometras

Nuotaikometras

Kartu su Kauno Kolegija sukurta aplikacija, skirta praskaidrinti egzaminams besiruošiančių moksleivių nuotaiką ir padėti jiems įveikti laukiančių egzaminų baimę. Programėlėje moksleivių paprašoma atsakyti į keletą klausimų įvairiose situacijose ir atitinkamai pateikiami patarimai kaip elgtis.

Paukščių kelias

Paukščių kelias

Pamario regionui skirta aplikacija, kuri skatina žmones keliauti įvairiais maršrutais, aplankyti skirtingas vietoves ir žaidime surasti joms būdingus paukščius. 

Aplikacijoje naudojama geolokacijos funkcija pasitelkiant Google ar kito tipo žemėlapius. Taip pat yra papildytos realybės režimas, kuriame surastų paukščių paveikslėlius galima įterpti į telefonu daromas fotografijas.

Quadrum virtualus pastatas

Quadrum virtualus pastatas

Pristatydami Quadrum biuro kompleksą, vystytojai siekė neapsiriboti standartinio 3D modelio galimybėmis ir ieškojo papildomų būtų pateikti informaciją ir sudominti potencialius užsakovus. Sukūrėme aplikaciją, kuri naudoja papildytos realybės funkcijas ir leidžia pamatyti pastato modelį tikroje aplinkoje – tereikia nuskenuoti QR kodą turintį atspausdintą Quadrum logotipą. 

Tokiu būdu matomas pastato modelis tapo aiškesnis, klientams lengviau buvo įvertinti jo dydį ir proporcijas. Priartinus telefono kamerą atidengiamos tam tikros dalys, kad būtų galima išvysti vidines komplekso erdves, taip pat sužinoti daugiau informacijos apie biurų dydį, vietą ir kitas detales. 

Virtualus Samuel Bak muziejaus gidas

Virtualus Samuel Bak muziejaus gidas

Samuel Bak muziejus yra viena iš penkių Valstybinio Vilniaus Gaono žydų muziejaus vietų. Garsiojo dailininko darbuose atsispindi išgyvenimai Antrojo pasaulinio karo metu ir muziejus ieškojo būdų kaip kiekvienam lankytojui papasakoti kūrybą įkvėpusias dramatiškas istorijas. Kadangi įprastą tekstinę informaciją mažai kas skaito, reikėjo interaktyvaus sprendimo.

Mes sukūrėme mobilią aplikaciją, kurioje patalpinta su Samuel Bak kūriniais susijusi informacija. Istorijos pateikiamos ne tik tekstu, bet ir vaizdais bei audio įrašais, kuriuos įgarsino pats dailininkas. Vedami jo pasakojimo, lankytojai gali nuosekliai ir išsamiai susipažinti su kūryba, sužinoti ką autorius iš tiesų norėjo papasakoti savo kūriniuose.  

Kakės Makės nuotykiai

Kakės Makės nuotykiai

Kakė Makė neabejotinai yra populiariausias lietuviškas personažas, pasirodęs gausybėje knygų, TV laidų, spektaklių ir kitų kūrinių. Leidykla Alma Littera ieškojo būdų kaip šį personažą ir prekės ženklą populiarinti toliau, tad kartu su leidykla ir žaidimų kūrimo studija Tag of Joy sukūrėme edukacinį mobilų žaidimą vaikams. 

Žaidimo idėja išties pasiteisino, nes pagal Alma Littera paskaičiavimus, per pirmus kelis mėnesius nuo pasirodymo jį parsisiuntė beveik pusė 3-6 metų amžiaus Lietuvos vaikų. Be to, per pirmą mėnesį knygoje esantį reklaminį žaidimo kodą aktyvavo daugiau nei pusė pirkėjų. Kakės Makės nuotykiai tęsiasi toliau ir neseniai pasirodė naujas žaidimo papildymas.  

Hydros Innovation

Hydros Innovation

Kompanija Hydros Innovation, besispecializuojanti laivų pramonės energijos tyrimuose, ieškojo inovatyvaus būdo pademonstruoti savo naują jachtą parodoje Monake. Mes pasiūlėme pasinaudoti virtualios realybės galimybėmis ir leisti žmonėms virtualiai apsilankyti laive. Parodos lankytojai galėjo pamatyti skirtingus jachtos dizainus, interjero variantus, interaktyviai išbandyti įvairius laivo sprendimus. Kompaniją ir lankytojus itin sudomino sprendimas išbandyti šią virtualią patirtį dviese ir realiu laiku matyti kito žmogaus avatarą kartu besilankantį virtualioje jachtoje

„Swedbank“ Finansų laboratorijos ekspozicija

„Swedbank“ Finansų laboratorijos ekspozicija

Bendradarbiaudami su PROCESSOFFICE padėjome „Swedbank“ sukurti Finansų laboratoriją. Processoffice, architektūros ir urbanistikos praktika iš Vilniaus susisiekė su mumis dėl techninio laboratorijos įgyvendinimo ir programavimo darbų. Laboratorijos tikslas – suteikti 9-12 klasės moksleiviams pamokas apie pinigus ir resursų valdymą įdomiu ir interaktyviu būdu unikalios popamokinės vietos dėka. Parodoje galima sąveikauti su aštuoniais žmogaus ūgio ekranais, sumontuotais poromis nuo lubų. Mūsų kurta programinė įranga leidžia ekspozicijos lankytojus interaktyviais susipažinti su informacija ir žaisti žaidimus apie ekonomikos pagrindus. Moksleiviai gali žaisti simuliacinio tipo žaidimus tokiomis temomis kaip planavimas, taupymas, darbas, skolos, turto kaupimas, bei mokytis apie finansus smagiu, suprantamu ir įsimintinu būdu.

Ekspozicijos kūrėjas: PROCESSOFFICE
Ekspozicijos interaktyvių stendų programavimo darbai: SNEAKYBOX

Aukštaitijos siaurojo geležinkelio muziejus

Aukštaitijos siaurojo geležinkelio muziejus


Siaurojo geležinkelio muziejuje, Anykščiuose įrengėme du interaktyvius stendus. Muziejaus lankytojai gali susipažinti su garo mašinos veikimo principu ir sužinoti šiek tiek istorijos. Stendai pritaikyti jauniesiems muziejaus lankytojams, tad viename iš jų galima žaisti viktorinos žaidimą, kuris įdomiu būdu papasakoja kiek daugiau informacijos apie siauruką. Antrasis stendas leidžia susipažinti su senoviniais traukiniais ir kaip jie veikė bei papasakoja kam buvo naudojamas siaurasis geležinkelis.
Bendradarbiaudami su Siauruko muziejaus darbuotojais sukūrėme iš ties įdomias patirtis muziejaus lankytojams ir Anykščių svečiams. Interaktyviuose stenduose galima sužinoti apie traukinių tipus, krovinius, pamatyti istorinių nuotraukų, sužaisti įvairius žaidimus susijusius su garvežiais, logistika ir daugiau nei šimtmetį bylojančia istorija.

 

Volfas Engelman lankytojų centras

Volfas Engelman lankytojų centras

Aludariai iš Volfas Engelman specialiame centre lankytojams norėjo parodyti kaip vyksta alaus gamyba, tačiau pats cechas negalėjo būti nuolat lankomas interesantų. Mūsų sukurto inovatyvaus sprendimo dėka centro lankytojai gali susipažinti su visu alaus gamybos procesu ir apžiūrėti kone kiekvieną gamyklos kampelį. Virtualus 360 laipsnių turas leidžia pirmu asmeniu susipažinti su Volfas Engelman aludarių paslaptimis.
Naudodami Samsung GearVR virtualios realybės akinius, lankytojai gali pamatyti visą alaus gamybos procesą nuo grūdų derliaus laukuose iki virimo proceso bei pakavimo ir kelionės iki išpilstymo vietos. Užsidėję virtualios realybės akinius interesantai gali klausytis profesionaliai įgarsintos istorijos ir skaityti ekrane pasirodančius faktus.

 

Eisva Lietuvon

 

Eisva Lietuvon

Eisva Lietuvon yra aplikacija priedas. Įsigijus knygelę „Penkiese po Lietuvą“ galima parsisiųsti šią aplikaciją ir išplėstinės realybės dėka susipažinti su knygelėje aprašomais Lietuvos regionų ūkiais. Nukreipus mobilųjį įrenginį į knygelėje esančius simbolius šie virsta senoviniais sodžiais, kuriuos galima apžiūrėti iš visų pusių.
Nepaisant to, aplikacija leidžia pamatyti interaktyvų Lietuvos liaudies buities muziejaus žemėlapį, o jei šiuo metu esate Rumšiškėse ir susiplanuoti maršrutą vedantį per įdomiausius objektus.